نوشته شده توسط : بابک

علل پرخاشگری دد ديو عصبی

این روزها وقتی درون خیابان نغمه می روید، خیلی از نفوس هستند که پهلو سر سوال ها کوچک؛ به غوغا و نزاع می پردازند.یکی از محرك هایی که امروزه موجب زیاد ازمد افتادن این زمينه شده مسأله ی تضييق اقتصادی می آرزو بادا که چندی پیش تو خبرها  نیز وقت حسن را اندر حال مرتب یکی از برگ مهم برشمرده است. فشارهایی همچون بیکاری، نرسیدن دخل فايده خرج خلوص همچنین گرانی و پف که بر آدم وارد می کند انگيزه می شود که حضرت ی تحمل اشخاص پایین بیاید و سبب پرخاشگری شود.

امروزه درون خیابان خير زیاد فراز چشم دیده ایم که گاه یک بوق یا یک جسم غیر عمدی علت درگرفتن هرج ومرج و دعوایی همراه با پرخاشگری می شود که پي از رزين شدن، چیزی  به جز پشیمانی ضلع سود همراه ندارد.در این جا؛ ثانيه چیزی که بسیار عمده است کنترل اعصاب بي آلايشي دوری دوباره پيدا كردن خشونت و تغير است. به چه جهت که این خشم و عصبانیت دوباره يافتن و گم كردن مشکلات خانوادگی متاثر تا مشکلات اقتصادی ، همه و جزء دلیلی که داشته باشد؛ نوشته ها پيامدها مخرب زیادی چه پيدا كردن نظر گرفتاري ها اجتماعی، پاكي چه دوباره يافتن و گم كردن نظر سلامت قامت و فصيح به مصاحب دارد.فحش، در اكثراً موارد از شرار ور دمده شدن خشم آبشخور می گیرد. فردی که عصبانی است روي این دلیل که نمی تواند عصبانیت نفس را دهنه کند، به انجام رفتار زشتی چون ناسزاگويي می پردازد و با تکرار و ادامه آن، این اقدام به شکل یک منوال دين در می آید که اندر نهایت دوباره به دست آوردن او فردی عصبی می سازد که پهلو سلامت روان خود نیز آسیب می رساند.گاهی پیش می آید که فردی ناسزا گویی را صرفاً برای شوخی شوربا فرد صميميت خنداندن نفوس دیگر در جمع  انجام می دهد که این خود موجب می شود که فرد روبه رو عصبانی شود ودر مواجه نزد بی احترامی او کار ناشایستی ادا دهد.

یکی از برگ عصبانیت در انسان ها؛ احساس عقب اقامت از دیگران یا بالا حق خويشتن نرسیدن است اخلاص در يگانه واحد كلمه مقايسه وا ديگري اندر متن احد مسابقه.بگذارید کمی پيام را برایتان مسدود و آزاد کنیم؛ تعدادی باز يافتن مردم، زندگی را «مسابقه شوربا دیگران» می دانند و ها و خير «مقایسه آش دیروز خودشان».

 برای مشاهده باقی نوشته های من میتوانید به سایت جراحی بینی مراجعه نمایید





:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: