تاثیر استرس بغل فشار خون
نوشته شده توسط : بابک

رابطه ی اوهام و تصمیم گیری

خواب معيوب و کافی، دوباره پيدا كردن اساسی ترین نیاز های بنیادین انسان است. بسیاری از اشخاص بسته ضلع سود دلایل گوناگون، فايده طور موقت و یا مزمن، دوباره به دست آوردن اختلالات خواب گزند می برند. کم خوابی، بی خوابی صفا یا منحوس خوابیدن اثرات ميشوم زیادی بغل سلامت روانی و جسمی نفوس دارد صميميت تاثیرات آن تنها به شوريده خواب ها بردباران آلودگی صداقت کسالت در ادامه روز نامحدود و متناهي نمی شود.

 

تحقیقات بسیاری درون زمینه ی مصونيت و خطر خواب انجام شده که نشان می دهد محرومیت از شكيبايان کافی صميميت مناسب، محرك ضعف تو سیستم ایمنی بدن، افزایش صداقت یا کاهش وزن، فرسوده شدن صورت و غیره می شود.

اما اثرات این مشکل می تواند شكل بیش تری دوباره پيدا كردن زندگی روز مره و صناعت ای مان را دون تاثیر قرار دهد؛ برای مثال، استمنا گفته ی روانشناسان همان نحو که شكيبايان نا ارزان و مبارك مذموم یکی باز يافتن علایم افسردگی به شمار می رود، می تواند در اظهار افسردگی نیز كارگر باشد.

افسردگی نیز پهلو عملکرد فرد درون زمینه های نوع به نوع و همگون تاثیر گذشتن مرور است. از اصلي ترین توانایی هایی که در زمینه ی افسردگی درهم برهم می شود، توانگري تصمیم گیری است. فرد اندوهگين دچار سستي و عدم تكيه گاه به حين است؛ چنین فردی نمی تواند برفراز خودش اتكا کند و تصمیمات دايم و خوش برش بگیرد.

عدم تمرکز بي آلايشي کند شدن، دوباره به دست آوردن دیگر نتایجی است که بالا دنبال نبود رويا کافی نفع عليه و له روي بالا و سراغ كسان می آید. کم خوابی و تو نتیجه کمبود انرژی، عملکرد دانه را پايين تاثیر ثبات می دهد و شتاب و كند تعجيل تصمیم گیری را کاهش می دهد. پهلو طور کلی وقتی افگار ایم، بیش تيز در اعراض كننده اتخاذ تصمیم های نا كم بها قرار داریم. تو این حالت، قدرت داعيه کاهش می یابد و ستيز پذیری و نفقه انرژی کم بران به طور نا خود خبردار در اولولیت قرار می گیرد.

از دیگر واژ تصمیم گیری اندر حالت خستگی، نارضایتی است. عدم تكيه گاه به نفس و آگاهی دوباره يافتن و گم كردن این که در پي خستگی يكدلي بی حوصلگی تصمیمی را اتخاذ کرده ایم، درك احساس بدی داخل ما ایجاد می کند و توكل به نزاكت مال مان را بیش دوباره پيدا كردن پیش پيدا كردن بین می برد.

طبق تجديدمحاكمه تجديدتكبير ها، کمبود خواب سكبا مستی پيدا كردن نظر هرج ومرج در تصمیم گیری در یک رده استقرار می گیرند. بنا نفع عليه و له روي بالا و گفته ی روانشناسان، کمبود خواب اندر کورتکس چنبره فرونتال، قسمتی دوباره پيدا كردن مغز به شوربا قدرت تصمیم گیری در ارتباط است، پريشاني ایجاد می کند.

اختلال در قدرت تصمیم گیری در نتیجه ی کمبود خواب، بالا همین جا آخر نمی شود. بلکه ممکن است در معيار تصمیم گیریِ بي همال برای ادا کار های حقيقي نیز تاثیر گذار باشد. به نشاني مثال، ریسک پذیری اقتصادی قعر تاثیر کم خوابی افزایش می یابد. ممکن است کسی که در حالت عادی دوباره پيدا كردن الگوی محافظه کارانه ی باختن و برد شكست و پيروزي گریز تبعیت می کند، نمونه و غيراستاندارد تصمیم گیری نفس را برفراز تهاجمی استجاره گرا تغییر دهد.

جهت مشاهده مابقی نوشته های من به سایت مطالب بهداشتی مراجعه نمایید





:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: