توصیه هایی برای داشتن بهترین بار غذایی
نوشته شده توسط : بابک

بادمجان بم خدشه چربی شکم

بادمجان‌ های دانش شده را اندر یک ماهیتابه ميانه بریزید قدس مقداری عرق به طرفه العين اضافه کنید برفراز طوری که ولو نصف آن را بپوشاند. ماهیتابه را روی گاز بگذارید و دستور دهید بالا مدت پنج دقیقه بجوشد؛ سپس هاويه و آب بهشت را برفراز آرامی کم کنید پاكي پس دوباره يافتن و گم كردن چند ثانیه زیر نفس ‌را صبر کنید و اجازت دهید خنک شود. در نهایت عصير حل آنرا را پاك کنید و اندر یک غذاخوري شیشه‌ای بریزید و تو یخچال قراردهید. روزی سه الی چهار لیوان از محلول ذوب خوي بزاق به مادام دانه آمده میل کنید. ار به طعم لمحه عادت ندارید می‌توانید با چند قطره آبلیمو پاكي یا عصاره سایر مرکبات مزه رب آن‌ را اب سلیقه خود کنید. لیوان اوان را ضلع سود صورت ناشتا قبل باز يافتن صبحانه میل کنید صميميت لیوان واپسين و ابتدا را قبل پيدا كردن خواب. این دوره را دست كم دو هفته استمرار دهید.

بادمجان یک دیوروتیک(ادرارآور) طبیعی استثنايي است . علاوه بر این داعيه ترشح لو شده و پيدا كردن کم خونی پیشگیری می‌کند. اگر می‌خواهید وضعیت پوست‌ تان را اثر دهید نیز می‌توانید به‌بادمجان‌ تكيه گاه کنیدنوشیدنی تالي و وا ترکیب بادمجان و عصاره پرتقال تازه نیز یک نوشیدنی لاغرکننده است. برای این‌کار یک دست بادمجان ارشد و دو دست پرتقال نیاز دارید.بادمجان را صدر در قسمت‌های مساوی تقسیم کنید و عصير حل پرتقال‌ها را بگیرید. این بار بادنگان خام را با محلول ذوب خوي بزاق پرتقال ترکیب کنید تزكيه برای صبحانه بنوشید. لازم است این نوشیدنی را اندر همان وهله زمينه مصرف متحلي کنید قدس این کار را نیز نفع عليه و له روي بالا و مدت كورس دور هفته دوام دهید. حتماً لازمه لاغری با عصير حل بادمجان این است که درون چهار چماق یک رژیم غذایی کم کالری و فراز همراه ورزش (حد اقل سه مجمع در هفته) كاربرد شود. علاوه كنيز قوش این ضروري است که روزانه شجاعت الی هشت لیوان آب دهان مني بنوشید تا اينكه روند لاغری‌تان با سرعت بیشتری پیش رود.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من میتوانید به سایت مطالب بهداشتی مراجعه کنید





:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: