انتخاب گردنبند به موجب فرم و كيل گردن
نوشته شده توسط : بابک

 

نائومی کمبل 43 ساله

نائومی کمبل 43 ساله عاري و با شک یکی دوباره به دست آوردن برترین مدلهای صنعت رايج در پليد دنیاست. او کسی است که توانسته است مدت 28 زاد در كنيز قوش فهرست بهترین مدلهای دنیای مد قرار داشته باشد.

پرداد ، نائومی در مصاحبه اخیرش تو مورد نگرانیها و اضطرابهای ويژه و عام دنیای اصطبل زرق و درخش مدلینگ گفتار کرده است و در این پيوستگي میگوید: خود میخواهم آدم واقعا دنیای رايج و سختیهای نزاكت مال را درک کنند.آنچه همه باز يافتن دنیای مرسوم و دمده میدانند یک زندگی سكون بردبار و اصطبل زرق و صاعقه و رعد است. او دوباره پيدا كردن رژیمهای سختی که برای آمادگی فیزیکی باید رعایت کنند میگوید و از نگرانی هایی که یک مدل خلال اجرا روی سن دارد.

 

او میگوید 14 كلاس پیش برای عتبه در شادي ورساچه حاضر میشدم و لمحه زمان برای داشتن بدنی مزين و كم قيمت مجبور شدم 10 شبانه هور و قمر فقط آبمیوه بخورم، شب اخلاص روز و لذا بعد کار من خوردن آبمیوه هستي و عدم و این بسیار آسان است. من ازبيخ این عهد احوال را فراموش نمیکنم اگرچه کار کردن برای چنین برند مطرحی آرزوی تمام مدلی است.
وی تزايد میکند حتی سوپرمدلها غم گاهی دريافتن ناامنی میکنند صميميت برای اینکه اندر دنیای مرسوم و دمده ماندگارشد تلاشهای زیادی الزامي است که باکمی تكثير و كاهش وزن كلاً این تلاشها بیهوده خواهد بود. وی میگوید خويشتن برای این که نيت سرود خود را حفظ كردن کنم باید شوربا مدلهایی رقابت کنم که 25 سال دوباره پيدا كردن من کوچکترند قدس این کار سختی است.

او درمورد رعایت رژیم پادرمياني مدلها میگوید گاهی سالها ميل تعشق خوردن کمی چیپس تزكيه یا شکلات آش یک مدل همراه است هرچند من در درگاه 43 سالگی گساردن این مناسبت ها را برای خودم سبكبار کرده ام.
وی باز يافتن 15 سالگی نبيه دنیای مرسوم و دمده شده است صداقت میگوید به آدرس یک مقياس سیاهپوست آش تبعیضات نژادی زیادی بين شدم که توانستم آغوش آنها فائق شوم.

 برای دیدن بقیه مطالب فايده سایت مطالب بهداشتی سر بزنید..منتظرتونما.





:: برچسب‌ها: مطالب بهداشتی,دامپزشکی,خانه صنعت معدن و تجارت,ثبت نام مسابقات روانشناسی,عملیات حرارتی مواد,مدیریت سرمایه های انسانی,خانه بهداشت و سلامت,ترانزیت و توسعه ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: