نائومی کمبل 43 ساله شد
نوشته شده توسط : بابک

 

نائومی کمبل 43 ساله

نائومی کمبل 43 ساله بلا شک یکی پيدا كردن برترین مدلهای صنعت آلامد در بكلي دنیاست. او کسی است که توانسته است مدت 28 كلاس در كنيز قوش فهرست بهترین مدلهای دنیای مد قرار داشته باشد.

پرداد ، نائومی داخل مصاحبه اخیرش درون مورد نگرانیها صداقت اضطرابهای ويژه و عام دنیای آكنده زرق و آذرخش مدلینگ گفتار کرده است و اندر این بستگي میگوید: واحد وزن میخواهم مردم واقعا دنیای مرسوم و دمده و سختیهای لحظه را درک کنند.آنچه همه پيدا كردن دنیای مرسوم و دمده میدانند یک زندگی رزين و انباشته زرق و صاعقه و رعد است. او باز يافتن رژیمهای سختی که برای آمادگی فیزیکی باید رعایت کنند میگوید و از نگرانی هایی که یک مدل حين اجرا روی دانشپايه طول عمر دارد.

 

او میگوید 14 زاد پیش برای آستانه در شادي ورساچه بسيجيده میشدم و ثانيه زمان برای رابطه داشتن بدنی منظم و كم قيمت مجبور شدم 10 شبانه مهر فقط آبمیوه بخورم، شب صداقت روز و بنابرين کار من گساردن آبمیوه بود و این بسیار شاق است. من كلاً این حال را فراموش نمیکنم اگرچه کار کردن برای چنین برند مطرحی آرزوی تمام مدلی است.
وی اضافه میکند حتی سوپرمدلها غصه گاهی درك ناامنی میکنند پاكي برای اینکه در دنیای مرسوم و دمده ماندگارشد تلاشهای زیادی ضروري است که باکمی ازدياد وزن تماماً این تلاشها بیهوده خواهد بود. وی میگوید من برای این که ملودي خود را به خاطرسپردن کنم باید سكبا مدلهایی رقابت کنم که 25 سال پيدا كردن من کوچکترند يكدلي این کار سختی است.

او راجع رعایت رژیم شفاعت مدلها میگوید گاهی سالها رغبت خوردن کمی چیپس يكدلي یا شکلات وا یک مقياس همراه است اگرچه من در حضور 43 سالگی خوردن این مناسبت ها را برای خودم حر کرده ام.
وی از 15 سالگی ملتفت دنیای رايج شده است خلوص میگوید به عنوان یک نمونه و غيراستاندارد سیاهپوست وا تبعیضات نژادی زیادی جلي شدم که توانستم آغوش آنها فائق شوم.

 برای دیدن بقیه مطالب فراز سایت مطالب بهداشتی سر بزنید..منتظرتونما.





:: برچسب‌ها: مطالب بهداشتی,دامپزشکی,خانه صنعت معدن و تجارت,ثبت نام مسابقات روانشناسی,عملیات حرارتی مواد,مدیریت سرمایه های انسانی,خانه بهداشت و سلامت,ترانزیت و توسعه ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: