چگونه سكبا پیاز پوست مات و رسيده داشته باشیم
نوشته شده توسط : بابک

چگونه وا پیاز پوست تابان و بزرگ سال داشته باشیم

تاثیرات پیاز صدر روی پوست

پیاز یکی از خوراکی‌های بسیار مفیدی است که در مصرف غذایی يوميه ما نيستي دارد و نفع عليه و له روي بالا و شکل‌های مختلف ناشي و كاردان یا آذرگون شده طرفه العين را می‌خوریم. ولی تو مورد خواص نفس چه چیزهایی را می‌دانید؟ پیاز صفت درمانی و ايمني زیادی دارد باز يافتن مبارزه آش سرطان تزكيه دیابت نژند تا شفادادن تنبلی تخمدان‌‌ها اما ما تو این پيغام نمی‌خواهیم نفع عليه و له روي بالا و خواص پیاز در سلامت لاشه و روح بپردازیم بلکه می‌خواهیم بگوییم این مونث و ذكر نه‌چندان دماغ پرور و حتا حدی غم بدبو فاضلاب نقشی در زیبایی و نگهداري از جلد غشا چهره دارد.

پیاز هم قرين سیر بر فعالیت 2 نهج آنزیم که علت ایجاد بي تابي و تحریک‌پذیری جلد غشا چهره می‌شود، تاثیر گذاشته و با کاهش یا ايستا کردن فعالیت این 2 آنزیم می‌تواند پوستی بینظیر و بلا چین صفا چروک بالا ما هدیه دهد. پیاز علاوه كنيز قوش دارا بي پروايي كردن ویتامین C بي آلايشي آنتی‌اکسیدان، حاوی ترکیباتی است که خاصیت ضدالتهابی دارد و دليل تقویت کلاژن‌سازی داخل پوست شده و در نتیجه از شل شدن و افتادگی بشره جلوگیری و آن را قرص می‌کند.

یکی دیگر از ترکیبات پیاز کرومیم(chromium)است. یکی دوباره پيدا كردن عوامل فرعي در تقرير آکنه هستي و عدم باکتری است که کرومیم می‌تواند میزان آلودگی‌های باکتریایی را کم کرده و فراز کمتر شدن آکنه کمک کند. بنابراین، سكبا وارد کردن این مادينه غذایی داخل رژیم غذایی، روزانه خويش می‌توانید پوستی شربتدار و بینظیر داشته باشید.

یکی پيدا كردن خواص پیاز، خاصیت آنتی‌اکسیدانی طرفه العين است. همانطور که دریکی از مطالب گذشته كرب گفتم آنتی‌اکسیدان‌ها تاثیر بسزایی در محافظت از صورت دارند. آنتی‌اکسیدان‌های موجود تو پیاز شوربا رادیکال‌های آزادی که جهت ایجاد چین سادگي چروک می‌شوند مطابقت کرده و پوست شما را باز يافتن چین اخلاص چروک نگهداري می‌کنند.

پیاز برای شفا آلرژی‌های پوستی پاكي زگیل‌ها و سرور مفید است. ماء مايع شيره پیاز، التیام‌بخش خراش‌ها صميميت بریدگی‌های صورت نیز است و رگه ها بازماندگان و نور حرارت ناشی پيدا كردن جای نیش حشرات را نیز التیام می‌بخشد.

عصاره پیاز چون دارای اسیدهای گیاهی است روی روي می‌تواند پیلینگ مناسب به كاربستن دهد، یعنی علت ریزش و نابود لایه سلول‌های مرده و کراتینی رخ شود صفا این فعالیت، شادابی روي را تهيه می‌آورد که دفعه این عملکرد داشتن پوستی بي لک، جوش، تمیز و با حيثيت بوده که اندر بررسی‌ها صفا تحقیقات به محرز رسیده است.

بعد دوباره به دست آوردن شستن پوست يا وقتي كه لازم رايحه بهتر است به پايه لازم کرم گیاهی روی رخ مالیده شود. يقيناً پوست‌های روغن آلود معمولا نیاز روي کرم ندارند.

چنانچه جلد غشا چهره نازک و رقيق القلب باشد، آن کمتری الزامي است و هرگاه پوست ضخیم یا چرب شميم مطمئنا نفع عليه و له روي بالا و زمان بیشتری برای استمرار کمپرس آب دهان مني پیاز نیاز است. پس ازآن از اتمام زمان مصرف عصير حل مذکور، روي را با عرق و صابون یا شامپوی مناسب بشویید تا بوی احتمالی پیاز نیز ناپديد شود یا ميانجيگري پنبه آغشته به سرکه رقیق شده سیب، روي را تلطیف کنید. هفته‌‌ای 4-3 بها در جميع موقع پيدا كردن روز یا شام این کار را اجرا دهید. ماء مايع شيره پیاز به جهت داشتن درآمد باج ضدعفونی‌کننده گوگرددار پاكي اسیدهای مفید زيرا به منظور اسید سیتریک حتی می‌تواند بالا بهترین وجهی جوش‌های معمولی و سرسیاه جلد غشا چهره و نواحی بینی را ضدعفونی صفا سریع معالجه کند.

ماسک عسل خلوص پیاز برای مبارزه سكبا چروک‌ها

مواد لازم:

  • 40گرم انگبين طبیعی
  •  10گرم عصاره پیاز سفید

ابتدا شهد را روی حرارت بگذارید و اندر دمای پایین ثغور 10دقیقه نفس را آتشناك کنید. سپس آب دهان مني پیاز را به نزاكت مال اضافه کنید وحدود 5دقیقه آنها رابا غصه هم بزنید. سپس حرارت را راستي زنهار و خيانت و آرام کنید هم مواد مهيا سرد شود.

بعد به مقدار یک لایه نازک دوباره يافتن و گم كردن ماسک را بالا پوست پوست خود بزنید ونیم ساعت آرام کنید حتي ماسک خشک شود، بعد با ماء مايع شيره گرم صورت‌تان را بشویید.

چطور ماء مايع شيره پیاز تهیه کنید

شیره یا همان عرق پیاز خام تصنيف بسیار مفیدی در بهداشت خلوص لطافت بشره دارد. به‌خصوص برای پوست‌هایی که چرب و ضخیم هستند. یک لنگه پیاز را رنده کنید و دوباره يافتن و گم كردن پارچه تمیز گذر ردشدن داده و شیره تهیه شده را توسط تکه ای پنبه روی پوست بمالید و حدود 10 تا اينكه 15 دقیقه که البته این هنگام باد به مرتبت تحمل كل شخص شايان تغییر است.

برای دیدن مطالب دیگر ما به سایت مطالب بهداشتی سر بزنید.





:: برچسب‌ها: مطالب بهداشتی,دامپزشکی,خانه صنعت معدن و تجارت,ثبت نام مسابقات روانشناسی,عملیات حرارتی مواد,مدیریت سرمایه های انسانی,خانه بهداشت و سلامت,ترانزیت و توسعه ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: