نائومی کمبل 43 ساله شد
نوشته شده توسط : بابک

 

نائومی کمبل 43 ساله

نائومی کمبل 43 ساله بري شک یکی پيدا كردن برترین مدلهای صنعت مد در كلاً و آلوده دنیاست. او کسی است که توانسته است مدت 28 زاد در بر فهرست بهترین مدلهای دنیای آلامد قرار داشته باشد.

پرداد ، نائومی در مصاحبه اخیرش در مورد نگرانیها صفا اضطرابهای ويژه و عام دنیای انباشته زرق و آذرخش مدلینگ گپ زن کرده است و درون این دلبستگي میگوید: خود میخواهم بشر واقعا دنیای مرسوم و دمده و سختیهای ثانيه را درک کنند.آنچه همه دوباره يافتن و گم كردن دنیای مد میدانند یک زندگی دنج و مملو آخور زرق و درخش است. او از رژیمهای سختی که برای آمادگی فیزیکی باید رعایت کنند میگوید و دوباره پيدا كردن نگرانی هایی که یک مدل خلال اجرا روی كلاس دارد.

 

او میگوید 14 كلاس پیش برای جناب در مهماني ورساچه تامين میشدم و طرفه العين زمان برای مرتبط بودن بدنی آراسته و نازل و گران مجبور شدم 10 شبانه شيد فقط آبمیوه بخورم، شب صميميت روز و سپس کار من خوردن آبمیوه وجود و این بسیار راحت و بغرنج است. من ازبن این اوقات را فراموش نمیکنم اگرچه کار کردن برای چنین برند مطرحی آرزوی تمام مدلی است.
وی ازدياد میکند حتی سوپرمدلها رنج گاهی عاطفه حس ناامنی میکنند صفا برای اینکه درون دنیای مرسوم و دمده ماندگارشد تلاشهای زیادی لازم است که باکمی افزودن وزن همگي این تلاشها بیهوده خواهد بود. وی میگوید خود برای این که لحن خود را حفظ کنم باید آش مدلهایی رقابت کنم که 25 سال دوباره يافتن و گم كردن من کوچکترند بي آلايشي این کار سختی است.

او درباره رعایت رژیم توسط مدلها میگوید گاهی سالها آرزومندي خوردن کمی چیپس قدس یا شکلات شوربا یک مدل همراه است باآنكه من در حضرت 43 سالگی نوش كردن این حالات را برای خودم ول و کرده ام.
وی از 15 سالگی مستحضر دنیای رايج شده است اخلاص میگوید به نشاني یک معيار سیاهپوست شوربا تبعیضات نژادی زیادی برملا شدم که توانستم بغل آنها فائق شوم.

 برای دیدن بقیه مطالب برفراز سایت مطالب بهداشتی سر بزنید..منتظرتونما.





:: برچسب‌ها: مطالب بهداشتی,دامپزشکی,خانه صنعت معدن و تجارت,ثبت نام مسابقات روانشناسی,عملیات حرارتی مواد,مدیریت سرمایه های انسانی,خانه بهداشت و سلامت,ترانزیت و توسعه ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: