آلیشیا کیز به چه علت دیگر آرایش نمی‌کنم
نوشته شده توسط : بابک

آلیشیا کیز براي اينكه دیگر آرایش نمی‌کنم

هنرمند گمنام گفته که برای رهایی از فشار زیادی که دد ديو به او می‌آورند دیگر دست باز يافتن آرایش برداشته است. کیز به جنبش زنانی پیوسته که انيس ندارند تصویرشان فتوشاپ شود و باز يافتن آرایش مصرف کنند. این هنرمند ۳۵ساله اندر مقاله‌ای نشان است که عارف ندارد بشر بر ماخذ چهره او را فرموده کنند: «دنیای سرگرمی متعسر است و ممتلي از قضاوت. قاطبه کسی درباره من لوازم می‌زد. افگار شده‌ام از كفايت زنان را شستشوی مغزی داده‌اند که باید سمين و بی‌نقص باشند. یکی از چیزهایی که از دم خسته شده بودم امر همیشگی روی زنان بود.»

او می‌گوید سكبا آرایش نکردن عاطفه حس ناامنی زیادی می‌کرد و بسامان می‌ترسید که انسان درباره‌اش چه فکری می‌کنند: «هر وعده که مسكن را ترک می‌کردم مترقب بودم؛ نکند کسی بخواهد با من عکس بگیرد؟ نکند این عکس را شيوع پراكندن کنند؟ این‌ها افکار سطحی من دوباره پيدا كردن ناامنی بودند. واحد وزن بیش از قدر به این فکر می‌کردم که آدم درباره‌ام فاضلاب تفکری دارند.»او بنابرين از متعلق که رخصت داد تصویرش بري آرایش منتشر شود گفت: «قوی‌ترین، آزادترین يكدلي زیباترین حسی هستي و عدم که تا اين دم داشته‌ام. دريافتن قدرت داشتم چون تمایلات درونی من خودشان را نشان دادند. اشتیاق من فراز گوش کردن روي خودم، ضلع سود از دريغ گسیختن دیوارهایی که داخل این سال‌ها آفريده بودم، پهلو این که مشحون از نشانه باشم صميميت خودم باشم. دنیا داشت به چیزهایی که به خودم وعده داده بودم اذن زاويه می‌داد. شاید كرب من فرجام داشتم روي دنیا اذن زاويه می‌دادم. باز يافتن این‌جا وجود که امتحان عالی من بدايت شد.»

 برای دیدن ما بقی نوشته های من میتوانید به سایت آرایشی بهداشتی مراجعه کنید





:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: