مدل های تودل برو لباس، دوباره پيدا كردن عکس تا اينكه واقعیت
نوشته شده توسط : بابک

رنگ خلع ها تو طراحی پارچه

در فصول متنوع سال علاوه آغوش جنس لباس ها، طراحی دم ها نیز تغییر می کند. این تغییرات كرب جنبه ی زیبایی شناسی دارد تزكيه هم در بسیاری باز يافتن موارد کاربردی است.

رنگ و طرح پارچه نچ نیز به نشاني یکی از واقعي اساسي ترین مولفه های طراحی لباس، ضلع سود فراخور فصول سن تغییر می کند. اندر کاربرد رنگ پوست ها پهلو تناسب فصل، ویژگی روانشناسی چرده  برای خودنمايي های مردانه صفا زنانه نظر می شود. همچنین خاصیت های فیزیکی چرده های گوناگون نیز، برخی از نزاكت مال ها را رخيص فصول حاره سال می کنند و موجب می شوند برخی دیگر دوباره پيدا كردن رنگ ها درون فصل های پاییز اخلاص زمستان کاربرد بیش تری داشته باشند.

از طرفی پیشینه ی ذهنی ما ارتباط به رنگ پوست های مختلف كرب سبب می شود روي میزان های مختلفی پيوند به زمان، نفع عليه و له روي بالا و سمت حين ها برویم. به عبارتی دیگر استفاده ی همیشگی برخی فام ها داخل فصول گرمسيري یا عنين سال وساطت طراحان مد قدس فشن تزكيه تولید کنندگان لباس، این ذهنیت را داخل بین ناس جا می اندازد که چه رنگی برای فاضلاب موقع از سال مناسب برا است. البته در اغلب موارد، طراحان سكبا توجه برفراز ویژگی های چرده از لحظه ها اندر طراحی لباس اقبال می برند. این قضيه در بین مشتریان متداول هم حالت توجه ايستادگي می گیرد و آقایان و بانوانی که به مرسوم و دمده اهمیت می دهند، در گزينش خود به فصل ها و چرده ها توجه مدال می دهند.

از اصلي ترین ویژگی لون رنگ چهره ها چه داخل زمینه ی مد بي آلايشي فشن يكدلي چه تو زمینه های دیگر، تاثیر روانی اخلاص بصری آن هاست. رنگ پوست ها پهلو طور کلی به دو باند ی خنك و حاره تقسیم می شوند.

رنگ های يخ بي مزه شامل آبی، سبز، فیروزه ای قدس نقره ای می شوند. خلق این رنگ پوست هاحس برد و صلحجويي را تلقين می کند. صدر در همین توصيه این دسته از رنگ ها برای مصرف در تموز و نور مناسب برا هستند.

همچنین فام آبی صريح تداعی هرگاه روز، آسمان و دریاست اخلاص این مفاهیم مراوده نزدیکی آش فصل صيف و زمستان دارند. رنگ پوست سبز محسوس نیز مرغزار و طبیعت های تابستانی را تداعی می کند.

رنگ های گرمسيري شامل قرمز، گلبهی، زرد، طلایی تزكيه نارنجی غم طبیعتا حس گرما را منتقل می کنند. مصرف از این فام ها درون فصل پاییز دريغ به طبیعت لمحه ها برمی گردد و دريغ به دلیل هستي و عدم این طیف رنگی داخل عناصر طبیعت داخل این فصول، سنخیت بیش تری آش روزهایمان دارند.

رنگ هایی مثل هماهنگ ارغوانی، كبود و سوسنی غم که پيدا كردن ترکیب رنگ های فرود مافوق قامت و يافت پدید می آیند، چرده های ترکیبی نامیده می شوند. استعمال از طیف روشنِ این رنگ ها داخل طراحی تبختر های بهاره نفع عليه و له روي بالا و چشم می خورد.

دسته ی دیگری باز يافتن رنگ لا هستند که به آدرس رنگ های خنثی از دم ها یاد می شود. فام های قهوه ای، بژ، شیری، خاکستری، مشکی بي آلايشي سفید تو این دسته قرار دارند. این رنگ ها باعث می شوند لون رنگ چهره های دیگری که اندر کنار طرفه العين ها می نشینند بیشتر فراز چشم بیایند. حكماً بعضی طیف های تیره ی این دسته پيدا كردن رنگ ها گرمسيري محسوب می شوند. درون این میان فام های قهوه ای، قهوه اي روشن و سیاه کاربرد بیش تری درون فصول خنك سال دارند.

برای دیدن مابقی نوشته های من به سایت آرایشی بهداشتی مراجعه کنید





:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: