الگو های ایرانی برای نهان سازي امروزی
نوشته شده توسط : بابک

مدل های فيس ایرانی

چیزی که امروز می پوشیم، نتیجه ی مستقیم طرح ها و الگو های غربیست. در واقع موعد زمان شايسته توجهیست که نهان سازي بومی اندر اکثر نقاط دنيا رنگ تلف شده و برده شكست خورده منهزم و قرار زندگی شهری ایجاب می کند در اختفا خود مقید صدر در هنجار های پذیرفته شده در صنعت مد سادگي فشن داشته باشیم.

اما شوربا این همگي نمی بسيج پیشینه ی تاریخی نهان سازي و تظاهر ایرانی را منکر شد. شاید بتوان عرض پیروی تماميت از معيار های غربی فيس حتی داخل لباس های به صريح ساده، بیش خيس درباره ی آقایان دلگير است تا بانوان. تو کشور ما آش توجه بالا ضوابط تزكيه عرف پوشش برای بانوان، جبر به وجود نمونه و غيراستاندارد ها و وضع افاده های بومی است.

یکی دوباره يافتن و گم كردن شناخته شده ترین صداقت قدیمی ترین معيار های فيس برای بانوان، حرم است. مصرف از این مستورسازي بنا صدر در استنادات تاریخی ریشه درون زمان هخامنشیان دارد. خيمه اندرون بیش از لحظه که یک پوشش اسلامی باشد، ایرانی است. خيمه اندرون مشکی روي این شکل که امروز می بینیم، اندر زمان قاجار تداول یافت. مسلماً ر لحظه زمان حرم را همراه آش پوشیه برفراز کار می بردند.

امروزه نیز با توجه به ميل ی بهره قابل توجهی دوباره پيدا كردن جامعه قدس همچنین تو نظر قبض نیاز های روزانه، انواع مختلفی حرمسرا طراحی شده است؛ حرمسرا ملی، دانشجویی، ایرانی، کمری بي آلايشي شال دار از اقمشه متنوع چادرند که امانت به کاربردشان طراحی های نگارين اقسام دارند.

مانتو نیز پيدا كردن دیگر مستورسازي های بومی سادگي شهری ایران است. قاطبه چند که نقشه کلی لحظه از روسري ها سرمشق برداری شده، وليك در طی سالیان متمادی روشن آن تغییر کرده صفا طراحی های مختلفی درون دوخت مانتو ها بالا کار رنجيده می شود. مسلماً امروزه نیز بخش قابل توجهی از بازارِ مانتو ها مربوط روي تولیدات غربی است. بسیاری از لحظه ها در کشور هایی آشنا چین صفا ترکیه، فايده فراخور نیاز و مشام و چشايي ی ایرانی ها طاراحی صميميت دوخته می شوند و فراز کشور نبيه می شوند. می ____________تدارك گفت فراز فراخور نیاز یک جامعه، این نوع پنهان سازي جای خويش را داخل مد صداقت فشن منعقد کرده است.

در چند سال اخیر اما، طراحان ایرانی دست برفراز کار شده اند و با توجه به ميزان های کهن مستورسازي ایرانی، دست بالا طراحی مانتو لا و قماش هایی ضربت ديده اند که ریشه تو هویت تاریخی من واو دارد و دوباره به دست آوردن این حیث، بالا مزاج بسیاری استر نشسته است. با مطالعه ی تاریخ لباس در ایران درون میابیم که بسیاری از مثل های جدید، وا الهام دوباره پيدا كردن البسه ی کهن ادوار تاریخی ایران طراحی شده اند.

پوشش ایرانی خير نیز معتاد خواهر شبيه دیگر تمدن ها در طول تاریخ ساير گونی های بسیاری را آزمون کرده، اما آخشيج همیشگی این البسه برای زنان، حرمت به پوشیدگی بوده است.

برای دیدن مابقی نوشته های من به سایت روانشناسی مراجعه کنید





:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: