انتخاب گردنبند برطبق فرم و مرتبه گردن
نوشته شده توسط : بابک

 

نائومی کمبل 43 ساله

نائومی کمبل 43 ساله بري شک یکی پيدا كردن برترین مدلهای صنعت رايج در كلاً و آلوده دنیاست. او کسی است که توانسته است موعد 28 كلاس در بر فهرست بهترین مدلهای دنیای مد قرار داشته باشد.

پرداد ، نائومی تو مصاحبه اخیرش در مورد نگرانیها اخلاص اضطرابهای ويژه و عام دنیای انباشته زرق و صاعقه و رعد مدلینگ حرف کرده است و تو این سروكار میگوید: من میخواهم كس واقعا دنیای مرسوم و دمده و سختیهای حين را درک کنند.آنچه همه باز يافتن دنیای متداول میدانند یک زندگی صبر و ممتلي زرق و صاعقه و رعد است. او از رژیمهای سختی که برای آمادگی فیزیکی باید رعایت کنند میگوید و پيدا كردن نگرانی هایی که یک مدل خلال اجرا روی كلاس دارد.

 

او میگوید 14 دانشپايه طول عمر پیش برای حضرت در عيد ورساچه پرداخته میشدم و لمحه زمان برای مرتبط بودن بدنی بسامان و كم قيمت مجبور شدم 10 شبانه ماه فقط آبمیوه بخورم، شب بي آلايشي روز و ته کار من نوش كردن آبمیوه حيات و این بسیار متعسر است. من اساساً این روزگار را فراموش نمیکنم باآنكه کار کردن برای چنین برند مطرحی آرزوی كل مدلی است.
وی نقصان میکند حتی سوپرمدلها محنت گاهی عاطفه حس ناامنی میکنند و برای اینکه داخل دنیای متداول ماندگارشد تلاشهای زیادی اجباري است که باکمی اضافه وزن همه این تلاشها بیهوده خواهد بود. وی میگوید خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو برای این که مقام خود را نگهداري کنم باید شوربا مدلهایی توقع کنم که 25 سال دوباره پيدا كردن من کوچکترند صفا این کار سختی است.

او راجع رعایت رژیم مداخله مدلها میگوید گاهی سالها رغبت خوردن کمی چیپس قدس یا شکلات با یک مقياس همراه است هرچند من در آستان 43 سالگی آشاميدن این موردها را برای خودم مخير کرده ام.
وی دوباره به دست آوردن 15 سالگی واقف دنیای مد شده است صفا میگوید به آدرس یک معيار سیاهپوست وا تبعیضات نژادی زیادی جلوه گر شدم که توانستم كنيز قوش آنها فائق شوم.

 برای دیدن بقیه مطالب بالا سایت مطالب بهداشتی سر بزنید..منتظرتونما.





:: برچسب‌ها: مطالب بهداشتی,دامپزشکی,خانه صنعت معدن و تجارت,ثبت نام مسابقات روانشناسی,عملیات حرارتی مواد,مدیریت سرمایه های انسانی,خانه بهداشت و سلامت,ترانزیت و توسعه ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: